środa, 14 marca 2012

TAG: U spowiedzi, czyli moje kosmetyczne grzeszki


Zasady:
1.Odpowiedz na 7 pytań.
2.Utwórz osobny post oraz zamieść informację kto Cię otagował.
3.Przekaż zabawę innym blogerkom.


Zostałyśmy otagowane przez ...N's Life... za co bardzo dziękujemy. Do zabawy zapraszamy wszystkich, którzy maja ochotę zostać otagowani :)

Gniew Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz? Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?
Uwielbiam kosmetyki do pielęgnacji, czyli wszelkiego typu maseczki, maski, odżywki itp. Nienawidzę wody micelarnej svr i ciesze się, że ją w końcu zmęczyłam. Jeszcze nigdy nie miałam problemu, aby zdobyć jakiś kosmetyk...serio:)

Obżarstwo Jakie produkty są Twoim zdaniem najpyszniejsze?
Peelingi myjące Joanna, owocowe żele pod prysznic i truskawkowy oraz melonowy eos (mandarynkowy śmierdzi chemią).

Chciwość Najdroższy kosmetyk jaki kupiłaś, najtańszy jaki posiadasz?
Zdecydowanie perfumy, kremy do twarzy i podkłady. Najtańszy ha! wiem scrub do rąk z sally hansen na allegro za 3 pln:)

Zazdrość Jakie kosmetyki lubisz dostawać w prezencie?
Najbardziej nowe czyli takie, których nigdy sama nie kupiłam.

Pożądanie Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?
Bardzo lubię pogodnych, uśmiechniętych komunikatywnych no i oczywiście pięknie pachnących mężczyzn.

Lenistwo Których kosmetyków nie używasz z lenistwa?
To będzie najprostsze! Strasznie bym chciała używać kremu pod oczy, ale z lenistwa nigdy tego nie robię i już go sobie zawsze kładę koło lusterka żeby się zmusić i zawsze kurcze zapomnę. Będę nad tym pracować!

Duma Który kosmetyk daje Ci najwięcej pewności siebie?
Najwięcej pewności siebie dają mi perfumy. Kiedy czuje swoje ulubione perfumy, to naprawdę czuję się mega pewna siebie. Tu przychodzą mi do głowy trzy zapachy Euphoria CK, Hugo Boss Femme i Mexx.

Pozdrawiam,
Mag

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)