poniedziałek, 12 marca 2012

Earth Lovers, WATERMELON & EUCALYPTUS



Dziś polecam mój całkiem nowy nabytek, czyli pięknie pachnący żel pod prysznic z The Body Shop, Earth Lovers, WATERMELON & EUCALYPTUS. Informacje na stronie producenta KLIK
Pojemność 250 ml, cena 22 pln.

Earth Lovers to druga po Rainforest seria kosmetyków, które są przyjazne środowisku, a do tego nie wysuszają i są bardzo delikatne dla skóry. Żele nie zawierają siarczanów, parabenów, barwników i mydła. Produkt jest w 100% biodegradowalny, a w jego skład wchodzą składniki uzyskiwane w ramach Wspólnoty Uczciwego Handlu. Opakowanie jest wyprodukowane z recyklingowanego plastiku. Połączenie w żelach ekstraktów owocowych, ziół oraz wyciągu z aloesu tworzy wybuchową mieszankę, która pobudza do działania. W serii Earth Lovers znajdziecie:

Arbuza & Eukaliptus Ekstrakt z arbuza jest jednym z bogatych źródeł antyoksydantów oraz witamin A, B, C. A eukaliptus oczyszcza.

Morelę & Bazylię Enzymy zawarte w moreli złuszczają martwy naskórek i nadają cerze jaśniejszy odcień. Bazylia z kolei ukoi oraz usunie zmęczenie.

Cytrynę & Tymianek Aromatyczna cytryna dodaje energii a tymianek oczyszcza i korzystnie wpływa na szarą, zmęczoną skórę.

Miętę & Ogórek Mięta ma właściwości antybakteryjne, nawilżające i odmładzające. Z kolei ogórek i wygładza skórę.

Figę & Rozmaryn Ekstrakt z figi wykazuje właściwości złuszczające, dzięki czemu pozostawiają skórę gładką w dotyku. Aromatyczny rozmaryn regeneruje oraz ujędrnia skórę.

Gruszkę & trawę cytrynową Bogaty w witaminę C wyciąg z gruszki idealnie ukoi i odmłodzi skórę. A trawa cytrynowa pobudzi i przywróci równowagę przetłuszczającej się skórze.

Żel bezzapachowy dla alergików



Używałyście już tych żeli? macie na jakiś ochotę? :)

Pozdrawiam,
Mag

13 komentarzy:

  1. wow troszkę by mnie dziwiło że żel jest bezzapachowy ale fajnie że tak dbają o środowisko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam, ale bardzo lubię produkty The Body Shop. Na pewno jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuurcze szkoda ze bezzapachowy ;D ale cos za cos ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ale bezzapachowy jest jeden reszta pięknie pachnie:)) bezzapachowy specjalnie dla alergików zapewne zrobiony:) mój pachnie obłędnie:)

      Usuń
  4. Nie używałam nigdy szczerze produktów z Body Shop, ale chyba pora zacząć :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz spróbować proponuję żel na początek ja jak się nim myje to tak pachnie że mam ochotę siebie zjeść:P

      Usuń
  5. też nie używałam, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Próbowałam maseczki jest rewelacyjna, ale niedługo powiem więcej u siebie w notce :) planuję zrobić zapas oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nie mam dostępu do ich sklepu ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)