niedziela, 15 kwietnia 2012

Bebeauty Body Expertiv - Masło do ciała - recenzja


Bebeauty Body Expertiv - Masło do ciała - mango Poczuj letnią bryzę na skórze - Masło do Ciała Mango o owocowym zapachu sprawi, że Twoja skóra stanie się aksamitnie gładka. Zawiera masło Shea oraz masło kakaowe, które doskonale pielęgnuję skórę. Witamina E oraz olejek z pestek moreli sprawią, że Twoja skóra będzie lśnić naturalnym, letnim blaskiem. Pojemność: 200 ml, cena: 5,99 pln.


Jestem fanka balsamów do ciała (zwłaszcza tych z pompką), ale muszę przyznać, że to masełko naprawde mnie mile zaskoczyło. Zapach przyjemny, drobinki naprawde ładne i drobne, rozsmarowywało się bardzo dobrze i nie pozostawiało na skóże tłustego filtru. Bardzo dobrze wchłaniało się w moja skórę, dzięki czemu skóra była dobrze nawilżona. Jest bardzo wydajne... tak bardzo, że pod koniec modliłam żeby się już skończyło :P



A jakie są Wasze preferencje masełka, balsamy czy może oliwki?

Pozdrawiam,
Mag

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. może warto spróbować bo cena nie jest duża a stosuje się przyjemnie:)

      Usuń
  2. Masła i balsamy ;)
    Oliwki zazwyczaj to sama parafina,chociaż balsamy i masła też ;p
    Ale też lubię masła,szczególnie o słodkim zapachu ;)
    Ps.Możecie wyłączyć weryfikację obrazkową?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. did już wyłączona dzięki za uwagę :) nawet nie wiedziałam że ją mamy z automatu włączoną:)

      Usuń
  3. zdecydowanie oliwka hipp i alverde - prowadze podobnego bloga - tez ostatnio mialam zakupy z BU pozdrawiam obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)