sobota, 14 kwietnia 2012

Biochemia Urody - nowa paczka! :)


Od pierwszego zamówienia nie wyobrażam sobie już mojej szafki z kosmetykami bez produktów z BU. W tym tygodniu dotarło kolejne zamówienie z rzeczami sprawdzonymi i nowymi których testów nie mogę się już doczekać :)



Oczywiście w paczce nie zabrakło hydrolatu oczarowego... ;)



Najbardziej jestem ciekawa eliksiru winogronowego, który mam nadzieję pomoże mi spłycić zmarszczki mimiczne na czole. Wahałam się bardzo przed jego zakupem ze względu na to, że jest wskazany dla osób po 30-tym roku życia, ale później jednak uznałam, że mimo braku 30-tki na karku spróbuje :) Aaaaa no i nowość maseczka w tabletkach, która również bardzo mnie zaciekawiła.







Ja właśnie zbieram się z Jus do kosmetyczki, tak wiec będzie się dziś działo :) Udanej soboty! Już niedługo postaram się zamieścić wpisy z informacjami jak krok po kroku wygląda przygotowanie własnych kosmetyków, które przychodzą BU :)

Pozdrawiam,
Mag

6 komentarzy:

  1. z chęcią poczekam na Twoją opinię eliksiru winogronowego :) dodaję do obserwowanych. zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze nigdy nic nie zamawiałam, ale już od dłuższego czasu się przymierzam... :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)