wtorek, 17 kwietnia 2012

Eliksir winogronowy - przygotowanie


Produkt, którego najbardziej wyczekiwałam w paczce z BU. Mam zamiar stosować go na wieczór, tak więc za jakiś czas pojawi się recenzja produktu. Z produktów zapakowanych w jeden woreczek na podstawie instrukcji ze strony BU przygotujemy całkiem sporą ilość produktu.


No to zaczynamy.  
1 - Przed przystąpieniem do wykonania eliksiru sprawdź zawartość zestawu i przygotuj sobie miejsce pracy zachowując podstawowe zasady higieny: czysty blat, umyte ręce itd. Wszystkie elementy wchodzące w skład zestawu są czyste i nie wymagają odkażania.


2 - Do butelki z Mleczkiem winogronowym przesyp cały proszek z kwasem hialuronowym ULMW. Za pomocą plastikowej bagietki wymieszaj dokładnie roztwór.


3 - Następnie dodaj do mleczka Żel hialuronowy i wymieszaj bagietką (pomóż sobie bagietką, aby wydobyć całą porcję żelu z probówki).



4 - W dalszej kolejności dodaj do mleczka Resweratrol oraz Witaminę C w płynie. Wymieszaj dokładnie całość przez kilka minut! Przelewając do butelki kolejne płynne składniki daj im czas, aby spłynęły niemal do ostatniej kropli.




5 - Na plastikową butelkę z gotowym eliksirem (która służy do przechowywania zapasu eliksiru w lodówce) oraz na pustą, szklaną butelkę z pipetką naklej nowe etykietki z nazwą gotowego produktu, wpisując na nich uprzednio datę ważności eliksiru. Eliksir jest gotowy do użytku!

6 - Wstrząśnij jeszcze raz butelką z gotowym eliksirem i przelej porcję eliksiru do butelki z ciemnego szkła, użyj w tym celu szklaną pipetkę przy nakrętce butelki.


Bardzo proste wykonanie tylko zastanawia mnie jedno. W opisie jest informacja "Postać wykonanego produktu: Płynna, mleczna emulsja, w kolorze różowo-karmelowym i delikatnym zapachu." moja substancja ma lekko glutowatą konsystencję i zastanawiam się czy tak ma być. Jeśli ktoś przygotowywał już eliksir to będę wdzięczna za informację :)

Wierzycie w eliksiry piękności? A może możecie mi jakiś polecić?

Pozdrawiam,
Mag

5 komentarzy:

  1. eliksir winogronowy - chwala go wszedzie - ciekawa jestem jak Tobie sie sprawdzi - daj znac za jakis miesiac .... aha mie z BU zaciekawilo jeszcze serum z granat:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. zastanawiałam się kiedyś nad jego kupnem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja juz od kilku dni chce go kliknac i zastanawiam sie ciagle czy warto czy warto ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)