piątek, 5 kwietnia 2013

Projekt denko XI


Słowem wstępu zapraszam na kolejny projekt denko, na początek produkty do włosów.


Schwarzkopf, Gliss Kur Marrakesh Oil & Coconut, Szampon do włosów normalnych i uszkodzonych. Moja pierwsza i zdecydowanie nie ostatnia butelka. Szczerze mówiąc już mam nowa butelkę, którą używam Opinię Jus na temat tego produktu możecie przeczytać tutaj KLIK

Barwa, Siarkowa Moc, Specjalistyczny szampon antybakteryjny przeciwłojotokowy. Jego recenzje znajdziecie tutaj KLIK. Po zużyciu całej butelki z przykrością muszę dodać, że strasznie przesuszył moje włosy. Nadal uważam, ze bardzo dobrze myje skórę głowy i włosy wyglądają po umyciu bardzo dobrze ale ze względu na przesuszenie włosów nigdy więcej go nie kupię.

Schwarzkopf, Schauma, Krem i Olejek, Szampon do włosów łamliwych i rozdwajających się. Więcej o jego właściwościach możecie poczytać tutaj KLIK Ja na początku byłam zachwycona jego zapachem niestety mój entuzjazm szybko zgasł bo szampon niestety sprawiał, że moje włosy bardzo szybko się przetłuszczały. Próbowałam nakładać go mniej lub kilkakrotnie płukać włosy niestety efekt był znikomy i dzień po umyciu włosy były przetłuszczone.


Olej kokosowy. Opakowanie wystarczyło mi na rok użytkowania na włosy oraz przesuszona skórę. Więcej o nim możecie poczytać tutaj KLIK Uważam, że to bardzo dobry produkt za niewielkie pieniądze a co najważniejsze ma wiele zastosowań. Myślę, że przy najbliższej okazji zakupię kolejne opakowanie.

Schwarzkopf, Activ F Dr. Hoting, Tonik dla kobiet przeciwko niepatologicznemu wypadaniu włosów. Produkt naprawdę działa i zmniejszył ilość wypadających włosów. Nakładanie proste i jak ktoś nabierze wprawy zajmuje kilka sekund. Minus jest jeden ja nie jestem systematyczna w związku z czym naprawdę ciężko przyszło mi wykończenie tej buteleczki;) Polecam.



PBF Reset No Gravity Strong Spray - Mocny lakier do włosów. Cudowny lakier do włosów, który działa cuda ;) Bardzo dobrze utrwala włosy i jest zupełnie nie widoczny. Więcej o nim możecie poczytać tutaj KLIK. Bardzo się cieszę, że w zapasie mam jeszcze jedno opakowanie.

Kolejne kosmetyki jakie udało mi się wykończyć były przeznaczone do pielęgnacji twarzy, niestety znalazł się tu również jeden bubel.


Płyn Micelarny do demakijażu - Naturado. Dawno nie byłam tak rozczarowana żadnym produktem jak tym micelem. Nie usuwał makijażu tzn. tylko częściowo ponieważ mimo zmycia makijaży zawsze po wyjśc iuz pod prysznica towarzyszyła mi panda pod oczami. To jeszcze jakoś można było przetrwać niestety potworne szczypanie w oczny już nie. Ogromnie się cieszę, że mogę się z nim pożegnać raz na zawsze. O jego zakupie możecie poczytać tutaj KLIK

Krem myjący Alterra z wyciągiem z dzikiej róży. Opinie moją oraz Jus na temat tego produktu możecie znaleźć tutaj KLIK. Jestem jego fanką i z wielką przyjemnością jeszcze kiedyś kupię ten produkt. Tym czasem znalazłam jego zamiennik z firmy YES to...

Lirene Dermoprogram, Pielęgnacja Oczyszczająca, Delikatnie złuszczający peeling enzymatyczny. Uwielbiam ten produkt i jest to moje kolejne opakowanie ;) Dodatkowo jest to również pierwszy produkt recenzowany na naszym blogu KLIK. Gorąco polecam!


Bourjois Deshabillez Moi! Żel pod prysznic. Pięknie pachnie, dobrze myje nic dodac nic ująć. Moją opinię na temat tego produktu możecie przeczytać tutaj KLIK.

Oriflame, Silk & Cashmere, Moisturising & Massage Gel (Nawilżający żel do masażu). Nie przypadł mi on do gustu. Zapach średni do masażu raczej też nie bardzo. Zużyłam go tylko dlatego, że nie lubię wyrzucać produktów do kosza.


Blistex, Lip Brilliance (Balsam do ust). Jego recenzje możecie znaleźć tutaj KLIK.

A na koniec dwa zamienniki o jednym już mogłyście poczytać a następny przedstawię już niedługo ;)



Pozdrawiam,
Mag

8 komentarzy:

  1. Oooo ładne denko :) Sporo tego nazbierałaś :) Nic z tego nie posiadałam, ale w sumie zaciekawiłaś mnie niektórymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham olej kokosowy :) polecam również olej MONOI, jeśli chcecie poczytać recenzje tego oleju to jest u mnie na blogu, serdecznie polecam ten olej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo w sumie chętnie poczytam i się nad nim zastanowię:) pozdrawiam Mag

      Usuń
  3. Ostatnio często czytam/widzę/słyszę o oleju kokosowym. Muszę go w końcu wypróbować, gdzie kupiłaś swój?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam tu http://www.helfy.pl/ ale tak naprawdę znajdziesz go wszędzie:) Pozdrawiam Mag

      Usuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)